skapa apa

Hejhopp!

Den här helgen är en vit helg för mig. Mycket skönt, kände att det verkligen behövdes, det har varit väldigt mycket festande på sistonde.

Igår hade mamma sina vänninor här på middag så jag hjälpte henne med maten m.m och satt och tjuvlyssnade lite på vad dom pratade om. Dom är så roliga och trevliga. 
Igår skulle jag egentligen ha gått och tränat ett tag på förmiddagen men jag fasnade i ett telefonsamtal och sen vart jag så trött så jag stannade hemma och gick istället över till söta Malin och umgicks lite med henne, myche trevligt!

Hade lite tråkigt ett tag igår hahah vill ni se lite roliga videos också......? Njeeee



tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0